Mina kära vänner..

Hej på er! Har några saker att berätta för er. Först ber jag om förlåtelse för att jag inte la ut något kapitel igår. Men nu har jag lagt ut ett heartbreaking kapitel! Buuuhu :'( Det är jobbigt att skriva sorgliga saker eftersom jag inte ens kan sätta mig in i hur det verkligen skulle vara!
Imorgon kväll får jag gäster och dom åker hem på söndag.  Därför kommer inte jag skriva något på några dagar. Men jag ska verkligen försöka skriva ett eller två kapitel inatt och sen imorgon på dagen innan dom kommer! Men det är även svårt för mig att skriva nu för det händer så himla mycket. Jag och min kompis har hela morgonen försökt fixa biljetter till Fryshuset det 17 september. Det blev en massa krångel. Vi har alltså inte några biljetter än. Men vi ska fösöka igen ikväll när hennes mamma är hemma! Annars får vi vänta till på fredag när dom ''vanliga'' biljetterna kommer ut. Är det någon här som ska gå? :)
Hahaha, sen måste jag bara säga förlåt för min dåliga svenska. Jag stavar fel och blandar ihop tidsformer eller vad det heter. Men jag fick faktiskt IG i svenska så... Men jag ska jobba på det ;)
Jag fick en fråga i kommentarerna om inte det där brevet Adele skrev till Edward var en Sofijah-låt. Helt rätt! Sofijah är en god vän till mig och hon blev glad när jag sa att jag ville ha ''Du kom som en vind'' i min novell. Jag älskar den låten och tycker att den är så fin :') Lite Edward-style på den! Mihii, skoja bara. Okej, jag är övertrött. Sov bara tre timmar inatt.

Men som jag sa, jag försöker skriva så mycket jag kan innan imorgon kväll!
Puss och kram på er. Ni är verkligen bäst och ni gör mig så glad med alla fina kommentarer. Betyder verkligen mycket!

Kommentarer
Postat av: Sirijedhead

I äm going! x'D Faan Vad kul det ska bli asså! Jag kommer skrika som en galning! ;') (17:de september alltså xD)

2011-08-17 @ 17:08:41
Postat av: HQNEY - ett jedheads fotoblogg ;)

Jag ska till Fryshuset, bokade nyss! :D

Aa okay, tyckte väl jag kände igen det! :) Och du, skriv mera det är så spännande nu! Fast du kan ju bara skriva när du kan såklart xD

2011-08-17 @ 22:04:12
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: Runbys JEDHEAD nr 1

jag ska till fryshuset, ska skaffa biljetter på fredag=:)

2011-08-17 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0