TILLBAKA

Jag har internet igen! Är överlycklig verkligen! Men sen kommer skolan i vägen. Så mycket prov och skit nu. Vill inte sitta och bortförklara mig men ja.. Det är mycket nu. Men jag försöker så mycket jag kan :D

Måste berätta en sån rolig sak som hände för två veckor sen. Den 17 september när Jedward var i Stockholm. Jag och mina kompisar åkte som många andra fans till deras hotell. Vi var där jättelänge. När typ hälften av alla fans hade dragit och jag satt på marken och typ sov så hör jag en tjej ropa ''Men Adele kom nu! Edward kommer älska dig!''. Jag doog! Seriöst! Jag typ flög upp på fötter och stalkade dom tjejerna. Sen pratade jag lite med dom... Det var så sjukt! Hon Adele hade inte varit ett fan innan den här kvällen men efter att hon träffat dom så typ älskade hon dom. Precis som i den här berättelsen! Så läskigt! Fast.. Den här Adele verkade gilla John mer än Edward.. Men what ever! Det var ändå så coolt! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Tog du den underbara bilden ? :)

2011-09-30 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0