Vill bara säga tack

Jag vill bara säga tack för att ni läser här! Det är ni och den här berättelsen som får mig att orka allt som händer. Ni förstår inte hur mycket det betyder att att få skriva, lägga ut det på internet och ha folk som läser och gillar det jag skriver. Det finns inte ord som förklarar hur mycket det betyder att ni läser! Det är ni som gör så att jag vill skriva! Era kommentarer... Ååååh jag älskar dom och er! Ni skulle sett mitt uttryck när jag loggade in för ett tag sen och såg att jag fått 13 kommentarer på kapitel 27! Jag trodde att jag skulle svimma av lycka! Ni är så bäst!
Sjukt mycket JEDLOVE till er! Kärlek, kärlek, kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: :D

<33

2011-10-07 @ 13:40:05
Postat av: becka

du är jätte bra

2011-10-07 @ 17:58:35
Postat av: Anonym

Gillar din nya header! ;)

2011-10-07 @ 18:50:06
Postat av: lisa

är berättelsen slut nu? :(( I hope not!

Du Skriver sjuukt bra!! Never stop! :D <33

2011-10-08 @ 14:58:19
URL: http://jedwardonlinestories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0