MEDDELANDE

Vad i hela friden? Får massa kommentarer att berättelsen här slut typ nu.. ALDRIG! Jag kommer skriva tills jag helt enkelt inte orkar och vill längre och då kommer jag säga till när det börjar ta slut. Men det kommer inte hända på ett bra tag så oroa er inte! Okej? Så den är inte slut och kommer inte ta slut på ett tag. Nu vet alla det! Jag försöker skriva så mycket jag kan men 8:onde klass är fan inte lätt för efterblivna människor som jag! Åh jisses. Nej men nu ska vi inte börja prata om sånt skit :)

Sen vill jag säga hej till alla nya läsare! Så himla awesome att ni hittat hit! Blir superduperglad! :'D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara =:D

Oh vad glad jag blir att den inte är slut och att du tänker fortsätta skriva, jippi!:) går oxå i 8:an och förstår dig fullt ut, det är extremt mycket med betyg och allt!:/ <3 Så det är ett under att du hinner skriva så mkt som blir så bra, det ska du ha pris för och är verkligen jätte glad att jag hitta hit!:) Tack för en underbar berättelse!=:)



Jedhugs!

2011-10-12 @ 21:01:39
URL: http://lillasahara.devote.se
Postat av: Beea:)

ÅHHHHHHHHHHH, vad glad jag blir :) denna berättelsen är så bra, så den får inte ta slut!! än... TACK TACK TACK TACK så jätte mycket för en underbar berättelse och för att den inte är slut ;D :)

2011-10-12 @ 21:57:24
URL: http://heltrandombeea.devote.se
Postat av: becka

tack tack du är bäst :)

2011-10-12 @ 23:08:57
Postat av: EbbaLouisee<3

Gid va glad jag blev när jag såg det här meddelandet! Så awesome att den inte är slut! Du är bara bäst och ja, jag vet 8:onde klass är inte rolig! Tro mig jag vet! <3 Ville bara säga att du är underbar! <333 Kram <3

2011-10-13 @ 15:57:12
URL: http://aboutmylife.devote.se/
Postat av: Malin

Går också i åttan.

borde plugga, borde jag verkligen men fastnade här istället.

Du är så väldigt duktig och sluta aldrig att skriva!

2011-10-13 @ 19:20:54
URL: http://baralillamalin.blogg.se/
Postat av: Tanya

Jag vet hur det är, jag går oxå i åttan... Men jag blev jätteglad när jag läste det här!! Sluta aldrig skriva! Du skriver på ett sånt underbart sätt!!=:D

2011-10-14 @ 13:55:51
Postat av: Anonym

När kommer nästa del? Det här är så bra <3

2011-10-15 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0