FÖRLÅT

Känner mig som en hög med skrot för jag inte har lagt upp något här på mer än en vecka!
Det är så att mitt internet har slutat funka och det har blivit en massa problem med det. Jag vet inte när jag kommer få internet igen. Det är en riktig plåga må jag säga. Kapitel 23 som jag nyss skrev klart skrev jag i mobilen. Inte det roligaste och inte det skönaste jag gjort. Har extremt ont i mina tummar nu.
Ni får räkna med en dåligare uppdatering men jag skriver så mycket jag kan. Skriver när jag är hos min kille, hos vänner och i skolan om jag har tid där. Jag gör så gott jag kan för att det ska funka!
Puss på er. Era kommentarer till kapitlen gör mig så hiiiiiimla glad. Vill ha mer reaktioner av er! Dom gör det så mycket lättare att skriva! Det menar jag verkligen. Era kommentarer ger mig en liten kick i rumpan. :)
Kram kram. Kommer snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: :D

Tur, jag trodde att du hade slutat blogga men nu fattar jag.

2011-09-08 @ 15:05:01
Postat av: fanny

Ta din tid :) Vi kommer alltid att vänta med spänning! Du skriver sååå bra, jag (som aldrig grinar) blev tårögd av förra kapitlet! Asfint, och obehagligt verkligt ibland..

Fast... skynda ;)

2011-09-08 @ 20:27:48
URL: http://jedfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0