Litet meddelande!

Ni måste bara veta det här.. Jag har ingen favorit av John och Edward. Det kan jag inte ha. Jag älskar dom av olika anledningar och ingen är bättre än den andra. Om jag skulle ha haft en favorit så skulle jag inte skriva om det. Ingen skulle få veta :)
Den här novellen är ju som ni kanske märkt (kommer märka) vänd mot Edward mer än John. Någon av er kanske är besviken på grund av det men jag lovar, det kommer en del med John lite senare. Han kommer bli inblandad i lite saker som gör att mycket kommer kretsa kring honom.
Det är så att jag skriver den här novellen till min vän. Min vän älskar Edward så himla mycket. Hon har nu fått cancer. Jag kan inte göra mer än att bara få henne att skratta och vara glad för ett ögonblick. Hon har alltid älskat att läsa det jag skriver så nu skriver jag för henne. Hon fick läsa det första kapitlet och hon sa att jag borde publicera det på internet. Jag gjorde som hon sa och här är jag. Jag är glad att hon sa åt mig att göra det. Nu skriver jag inte bara för henne, jag skriver för er. Alla fans. Ni gör mig så glad med era fina kommentarer. Jag blir verkligen jätteglad! Ni får mig att vilja skriva mer och mer.
Tack för att ni läser. Det betyder så mycket för både mig och min vän! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba Grimes ♥

Åhh stackarn har hon cancer :'c ?

Hoppas hoppas HOOPPAAAS hon blir bra!

2011-08-11 @ 00:06:23
URL: http://jedwardomj.bloggplatsen.se
Postat av: Siri

Tacka din vän från oss! Vi älskar din novell! Hoppas värkligen att det blir bättre! Jag har en Farmor med canser, så jag vet hur svårt det är! <3

2011-08-11 @ 01:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0